İnternetteki zamanlarının büyük bir kısmını içerik sitelerinde geçiren müşterilerinize ulaşmanızı sağlayan Google Görüntülü Reklam Ağı (Google Display Network) her geçen gün reklamverenleri, yayıncıları ve kullanıcıları daha da heyecanlandırıyor. Görüntülü reklamlar (Display Ads), marka bilinirliği oluşturma, kullanıcıların satın almaya karar verme aşamalarında doğru yer ve doğru zamanda hedefleme gibi reklamcılık hedeflerinizi gerçekleştirmenizde büyük bir rol oynamaya devam ediyor. Ayrıca Google arama motoru reklamcılığı ve diğer mecralardaki reklam kampanyalarınızı tamamlayarak bu mecralardaki reklam kampanyalarınızın etkisini de daha yukarıya taşıyor.
Görüntülü reklamcılığın Türkiye’deki önemini, reklamverenlerimiz ve reklam ajanslarıyla yaptığımız görüşmelerde de gözlemleyebiliyoruz. Görüntülü reklamcılık alanında mühendislik, ürün geliştirme ve satış fonksiyonları üzerinde yaptığımız büyük yatırımlar; her geçen gün daha da büyüyen yayıncı ağımız ve bu ağ içerisinde yer alan on binlerce web sitesi de Türkiye’de Google Görüntülü Reklam Ağı’nın öneminin en önemli göstergeleri. Ayrıca, yeniden pazarlama, görüntülü reklam oluşturucu, görüntülü reklam kampanyası optimize edici gibi araçlar sayesinde de yenilikçi hedefleme yöntemleri ve ölçümleme araçlarıyla sizleri tanıştırıyoruz.
Ayrıca Google Görüntülü Reklam Ağı’nın reklamverenlerimizin iş modellerine ve iş hedeflerine sağladığı katkıları başarı öykülerinde görmek bizleri çok mutlu ediyor ve cesaretlendiriyor.
25 Mayıs 2011 tarihinde görüntülü reklamlar hakkındaki vizyonumuzu, görüntülü reklamların gelecekte artarak devam edecek önemini “BU ALANI İZLEYİN” etkinliğimizde reklamverenlerimiz ve ajanslarla paylaştık. Dilerseniz etkinliğin fotoğraflarına buradan göz atabilirsiniz.
Söz uçar, yazı kalır; görüntüler hiç bir zaman unutulmaz, bu alanı izlemeye devam edin!
Can Demirezen
Görüntülü Reklamlar Hesap Yöneticisi, Google Türkiye
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder