22 Temmuz 2011 Cuma

Bir Başarı Öyküsü : Sigortam.net



Sigortam.net, 2001 yılında Türkiye’nin internetteki ilk sigorta ve reasürans brokerlik şirketi olarak kuruldu. iLab Holding bünyesinde kurulan Sigortam.net, kasko, zorunlu trafik ve özel sağlık sigortası branşlarında 20 sigorta şirketinin 100’ün üzerinde ürününü internette ve telefon aracılığıyla karşılaştırma imkanı sunuyor. Bir karşılaştırma platformu olmanın yanında 125 kişiden oluşan uzman kadrosu ile sigorta satışı, tahsilat ve hasar hizmetleri de sunuyor. Sigortam.net’ten 10 yılda, internet sitesi üzerinden ya da 444 24 00 numaralı telefonundan hizmet alan kişi sayısı 1 milyonun üzerinde.

Sigortam.net, Google AdWords kampanyalarının yönetiminde Şubat 2011’den beri AdWords Sertifikalı İş Ortağı SEM'den danışmanlık alıyor. Düzenli kampanya optimizasyonları yaparak dönüşüm maliyetlerini istediği seviyelerin altında tutmayı başaran Sigortam.net, hedef kitlesine ulaşan AdWords kampanyaları yaparak dönüşüm oranını 2011 Şubat-Haziran ayları içerisinde %14 artırdı. 7 hafta gibi kısa bir sürede Tıkla ve Ara özelliğini kullandığı kampanyalarla mobil cihazlar üzerinden çağrı merkezine 2,855 telefon aldı. 2011 yılı için toplam yıllık pazarlama bütçelerinin %50’sinden fazlasını Google AdWords’ün oluşturduğunu söyleyen Sigortam.net Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Sevil Mert, ana müşteri kazanım kanalı olarak AdWords’ü kullandıklarını belirtiyor.

“AdWords, performans bazlı çalışma ve yatırımınızın geri dönüşünü anlık ve günlük ölçme imkanı ile büyük bir dinamizm sağlıyor.” – Sevil Mert, Sigortam.net

Sigortam.net diğer reklam mecralarından AdWords kullanımına geçtikten sonra yıllık pazarlama harcamalarını 1/3 oranında azalttı ve buna rağmen müşteri kazanımında ve satışa dönüşümde artış sağladı. Sigortam.net’in deneyimlerine göre, farklı mecralardaki imaj reklamlarında potansiyel müşteri dönüşümü %0,003 civarında gerçekleşirken Google AdWords’te bu oran %6,5-%7 aralığında seyrediyor. Mert, AdWords kullanımını işini büyütmek isteyen şirketlere tavsiye ediyor: “AdWords şu anda maliyet avantajı sağlayan en önemli mecralardan biri Türkiye’de. Ayrıca performans bazlı çalışma ve yatırımınızın geri dönüşünü anlık ve günlük ölçme imkanı ile büyük bir dinamizm sağlıyor.“

Sigortam.net’in başarı öyküsünün tamanını okumak için Başarı Hikayeleri sayfamızı ziyaret edebilir ve siz de kendi AdWords Başarı hikayenizi anlatabilirsiniz.

Cem Kansu
Hesap Yöneticisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder