24 Ağustos 2015 Pazartesi

Rising Star İrem Özdemir Kimdir, Performansı, Şarkısı

irem-ozdemir
RİSİNG STAR TÜRKİYE ABİDİN KAYA

Rising Star'ın yeni bölümü 24 Ağustos pazartesi akşamı yayınlandı. Geçtiğimiz bölümlerde olduğu gibi bu bölümde de yarışmacılar performansları ile barajı geçmeye çalışacaklar. Yeni yarışmacılardan birisi de İrem Özdemir oldu. İrem Özdemir söylediği duygusal şarkı ile %90 oy aldı.. İrem Özdemir Bayramdan Bayrama şarkısı ile tüm jüriden tam oy almayı başardı. Peki İrem Özdemir kimdir, nerelidir? İrem Özdemir'in söylediği şarkının sözleri ve detaylar yazımızın devamında...

İrem Özdemir 17 yaşında. 24 ağustos akşamı Emel Taşçıoğlu'na ait olan Bayramdan Bayrama şarkısını söyledi...

İrem Özdemir %90 oy aldı...

İrem Özdemir daha sonra istek üzerine, "Ben Özledim" şarkısını da söyledi...

İrem Özdemir'in söylediği Bayramdan Bayrama şarkısının sözleri...

BAYRAMDAN BAYRAMA ŞARKI SÖZLERİ

Gurbeti mesken mi tuttun?
Gittin beni de unuttun.
Yoksa başka yar mı buldun?

Bir selam gönder bari
Bayramdan bayrama

Ne yazarsın, ne çizersin,
Yollar ırak der geçersin.
Gel desem de gelemezsin

Cemalin göster bari
Bayramdan bayrama...

Deyin vefasız yarime,
Belki de çıkmam yarına,
Arada gel mezarıma,
http://haberler4.blogspot.com
Bir Fatiha oku bari
Bayramdan bayrama...

BEN ÖZLEDİM ŞARKI SÖZLERİ
Dışarıdan gördüğün gibi değil
Bir kez olsun buradan bakmadın
Üzüldüm zannediyorsan şunu bil
Canım yandı geçti çok yakmadın

Yaz gelir içimi sarar aynı telaşlar
Kim bilir belki de bir aşk başlar
Dalgalanır deniz ne çıkar durur yavaşlar
Kim bilir belki de bir aşk başlar

Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme acıdan bu sözlerim
Karşımda görsem dolar gözlerim

Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme acıdan bu sözlerim
Karşımda görsem dolar gözlerim

rising star irem özdemi şarkısı, irem özdemir söylediği bayramdan bayrama şarkısı, bayramdan bayrama şarkı sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder