24 Ağustos 2015 Pazartesi

Rising Star Ozan Cihangir Kimdir, Performansı, Şarkısı

rising-star-ozan
RİSİNG STAR TÜRKİYE OZAN CİHANGİR

Rising Star dördüncü haftasından yeni yeni yarışmacılarla ekrana geldi. Rising Star yeni bölümü 24 Ağustos Pazartesi akşamı yayınlandı ve yeni yarışmacılar performansları ile %70 lik barajı aşmaya çalıştılar. Yeni yarışmacılardan birisi de Ozan Cihangir oldu. Ozan Cihangir, 24 ağustos akşamı Rising Starda Mor ve Ötesi grubuna ait olan bir Derdim Var şarkısını söyledi. Tüm jüriden tam not almayı başaran yarışmacı %82 oy aldı ve barajı geçti...  Peki Ozan Cihangir kimdir, kaç yaşındadır, performansı ve söylediği şarkının sözleri...

Ozan Cihangir %82 oy aldı...

Ozan Cihangir, Mor ve Ötesi Bir Derdim Var şarkısını söyledi...

BİR DERDİM VAR ŞARKI SÖZLERİ

Bir derdim var artık tutamam içimde
Gitsem nereye kadar, kalsam neye yarar
Hiç anlatamadım, hiç anlamadılar

Herkes neden düşman, herkes neden düşman
Unuttuk hepsini, nuhun nefesini
Gelme yanıma sen başkasın ben başka

Bir derdim var artık tutamam içimde
Gitsem nereye kadar, kalsam neye yarar
Hiç anlatamadım, hiç anlamadılar

Bak bu son perde oyun yok bundan sonra
Işık yok hiç bir şey yok, yok, yok, yok
Bir derdim var
Bir derdim var artık tutamam içimde

rising star ozan cihangir kimdir, ozan cihangir bir derdim var sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder