17 Eylül 2015 Perşembe

2015 Öğretmen Eğitim Ödeneği(Kırtasiye Yardımı) Kaç TL, Ne Zaman Yatar?

kirtasiye-yardimi
2015-2016 EĞİTİM ÖDENEĞİ NE ZAMAN YATACAK, KAÇ TL?

Her eğitim öğretim yılı öncesinden öğretmenlere ödenen eğitim Öğretim hazırlık ödeneği diğer adıyla kırtasiye yardımı 2015-2016 eğitim öğretim yılı için ödenecek miktar belli oldu. Öğretmenlere bu dönem ne kadar kırtasiye yardımı yapılacak... İşte cevabı...(İl ve ilçesinde ödenekleri yatan ziyaretçilerimiz YORUM bölümünden yazarsa diğer öğretmenlere de yardımcı olabiliriz...)

2015-2016 Eğitim Ödeneği Ne Kadar? Kaç TL Yatacak?
Bu sene öğretmenlere 950 TL eğitim ödeneği yatacak. Geçtiğimiz yıl 850 TL olan hazırlık ödeneği bu sene 950 TL olarak ödenecek...

KIRTASİYE YARDIMI BAYRAMDAN ÖNCE ÖDENECEK...
Ekim ayında ödenmesi beklenen eğitim ödeneği 24 eylül 2015 kurban bayramından önce ödenecek.
Yapılan açıklamada, "Öğretmenlerimizin her eğitim öğretim döneminin başlangıcında aldığı eğitim öğretime hazırlık ödeneğine ilişkin takvimde herhangi bir değişiklik yapılmamıştır. Söz konusu ödenek bayram öncesi öğretmenlerimize ödenecektir" denildi...

2015-2016 Eğitim Ödeneği Ne Zaman Yatacak?
Her yıl olduğu gibi bu sene de eğitim ödeneği ödenmesi eylül ayının son haftası olarak hesaplansa da ekim ayını bulması bekleniyor. En geç ekim ayının başında ödenmiş olur...

Peki yeni atanan öğretmen alacak mı?
bu ödenek tüm öğretmenlere ödenir, öğretmen yeni atanmış olsa da bu ödeneği alır. Fakat 1.dönemin sonunda kadar başlayan öğretmen ödeneğin yani kırtasiye yardımının %75'ini alabilir.
http://haberler4.blogspot.com
2.Dönem yani şubat atamasında atanan öğretmen ne kadar ödenek alır?
2. Dönem başlayan öğretmen ise kırtasiye yardımının %50'sini alabilir.

Eğitime hazırlık ödeneği her ilçede farklı zamanlarda hesaplara yatabilir. Eğitim ödeneği hesabına yatan ilçeler yorum bölümünden ödenekler ödenmeye başladığını yazarsa seviniriz...

Konu ile ilgili düşüncelerinizi YORUM bölümünden yazabilirsiniz...

kırtasiye yardımı 2015, bu sene kırtasiye yardımı ne kadar, eğitim ödeneği ne kadar, kırtasiye yardımı kaç tl, 2015 kırtasiye yardımı kaç tl, 2015-2016 eğitim ödeneği, öğretim yılına hazırlık ödeneği, eğitim hazırlık ödeneği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder