12 Eylül 2015 Cumartesi

İşte Benim Stilim İlyas Yalçıntaş-İncirler Olana Kadar Şarkı Sözleri

ilyas-yalcintas-incir
İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ İLYAS YALÇINTAŞ ŞARKILARI

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının 2.eleme gecesi 12 eylül 2015 cumartesi akşamı Tv8 ekranlarında yayınlandı. İkinci haftasında eleme gecesinde konuk sanatçılar Aydilge ve İlyas Yalçıntaş oldu. Özellikle İlyas Yalçıntaş söylediği şarkılarla çok beğenildi. Jüri üyelerinden Nur Yerlitaş'ın hafta içinde yayınlanan bölümlerinde İlyas Yalçıntaş'ın İncirler olana kadar şarkısını sık sık söylemesi gözlerden kaçmıyordu. 12 eylül eleme gecesinde de İlyas Yalçıntaş ile Nur Yerliştaş incir şarkısına düet yaptılar. Beraber duygusal anlar yaşattılar. İşte 12 eylül İşte Benim Stilim All Star eleme gecesinde Nur Yerlitaş ile İlyas Yalçıntaş'ın söylediği İncir şarkısının sözleri...

İlyas Yalçıntaş XFactor yarışmasında söylediği İncir şarkısı ile tanınmıştı...

İLYAS YALÇINTAŞ-İNCİR ŞARKISI

Bu tuzlu meltem mi böyle genzimi yakan
Yoksa dokundu mu sarf ettiğin o sözler
Çökerken sahile gece sinsi bir duman
Birer, birer uçurumdan atlar hevesler

Olacak şey miydi şimdi senin yaptığın
Onca işin gücün üzerine bir de bu
Geçmiyor boğazımdan inanır mısın?
Sen yokken ne ekmek ne de bir yudum su

İncirler olana kadar kalsaydın bari
Onlarca sözden birini tutsaydın bari
Beni böyle habersizce alıp giderken
Bavuluna kalbimi de atsaydın bari

İncirler olana kadar kalsaydın bari
Onlarca sözden birini tutsaydın bari
Beni böyle habersizce alıp giderken
Bavuluna kalbimi de atsaydın bari

Bu tuzlu meltem mi böyle genzimi yakan
Yoksa dokundu mu sarf ettiğin o sözler
Çökerken sahile gece sinsi bir duman
Birer, birer uçurumdan atlar hevesler

Olacak şey miydi şimdi senin yaptığın
Onca işin gücün üzerine bir de bu
Geçmiyor boğazımdan inanır mısın?
Sen yokken ne ekmek ne de bir yudum su

İncirler olana kadar kalsaydın bari
Onlarca sözden birini tutsaydın bari
Beni böyle habersizce alıp giderken
Bavuluna kalbimi de atsaydın bari
http://haberler4.blogspot.com
İncirler olana kadar kalsaydın bari
Onlarca sözden birini tutsaydın bari
Beni böyle habersizce alıp giderken
Bavuluna kalbimi de atsaydın bari

İLYAS YALÇINTAŞ KİMDİR?
İlyas Yalçıntaş 7 Mart 1989 yılında İstanbul doğmuştur. Liseyi Küçükçekmece IMKB Anadolu Lisesi'nde bitirmiştir. İlyas Yalçıntaş, 2014 yılında X Factor Türkiye yarışmasına kendi bestelediği "İncir" adlı şarkısıyla katılmıştır
 2015 yılında Behzat Gerçeker & Enbe Orkestrası ile "İncir" adlı şarkısını tekrar düzenlemiştir.

işte benim stilim ilyas yalcintas, ilyas yalcintas incir sözler, incirler olana kadar kalsaydın bari şarkısının sözleri, 12 eylül işte benim stilim ilyas yalçıntaş incir şarkısı sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder