2 Eylül 2015 Çarşamba

Rising Star Nevra Güçlü Kimdir, Performansı, Şarkısı

Nevra-Güçlü
RİSİNG STAR TÜRKİYE NEVRA GÜÇLÜ 

Rising Star Türkiye yarışmasının yeni bölümü 2 Eylül 2015 Çarşamba akşamı yayınlandı. Yeni bölümde sahneye çıkan yarışmacılardan birisi de Nevra Güçlü oldu. Nevra Güçlü Zor Kadın şarkısı ile performansını sergiledi. 2 eylül akşamı sahneye çıkan Nevra Güçlü barajı geçti. İşte Nevra Güçlü 'ın söylediği şarkı, aldığı oy oranı...

Nevra Güçlü  Ankara'dan geliyor, müzik öğretmeni 31 yaşında...

Nevra Güçlü %87 oy aldı..

Rising Star yarışmacısı Nevra Güçlü Sertap Erener'den Zor Kadın şarkısını söyledi. İşte o şarkının sözleri... İstek üzerine Nevra Güçlü Ta Uzak yollardan şarkısını da söyledi...

ZOR KADIN ŞARKI SÖZLERİ

Acı bitti aşk bu defa
Yanıyor içim hala
Yüreğimde can buluyor
Her vuruşunda

Bana sorma hiç o günü
Eriyor tenim bedenim
Gecelerce iz sürerek
Aşk bulunmayacak
http://haberler4.blogspot.com
Sorma, sus sorma
Aşkın yıllarca, hoş bir kör tuzak, heyhat

Yapma çok yıkıldım, zor avundum
Affet, zor kadındım, gel unuttum gel

TA UZAK YOLLARDAN ŞARKI SÖZLERİ

Ta uzak yollardan
Koştum geldim senin kollarına
İçimde yanan hasterinle ben
Baktım durdum senin yollarına
Sensizlik bir ölüm sanki

Haykırsam göklere,
Artık yanımda beni benden çok seven
Dünyalar benim olsa yine de istemem
Yalnız sensin benim yüzümü güldüren.

Bir rüzgardı esen,
Ayrılıklarla bizi kahreden
Gözlerimde tüten bir aşktın sen
Yıllar yılı bitip tükenmeyen
Çok özledim seni ben..

rising star Nevra Güçlü söylediği şarkı, Nevra Güçlü rising star oy oranı, rising star Nevra Güçlü zor kadın şarkısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder