2 Eylül 2015 Çarşamba

Rising Star Seda Akçay Kimdir, Performansı, Şarkısı

seda-akcay
RİSİNG STAR TÜRKİYE SEDA AKÇAY

Rising Star Türkiye yarışmasının yeni bölümü 2 Eylül 2015 Çarşamba akşamı yayınlandı. Yeni bölümde sahneye çıkan yarışmacılardan birisi de Seda Akçay oldu. Seda Akçay küçük yaşına rağmen başarılı performansı ile söylediği türkü ile büyük alkış aldı. Seda Akçay Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme türküsü ile çok iyi bir oy alarak barajı geçti. İşte Seda Akçay'ın söyediği türkü ve aldığı oy oranı....

Seda Akçay %89 oy aldı...

Rising Star Türkiye Seda Akçay, Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme türküsünü söyledi. İşte o türkünün sözleri...

Değmen benim gamlı yaslı gönlüme
Ben bir selvi boylu yardan
Ayrıldım, ayrıldım, ayrıldım oy

Evvel bağban idim dostun bağında
Talan vurdu ayva nardan
Ayrıldım, ayrıldım, ayrıldım oy

Garip kaldım şimdi gurbet ellerde
Ben gönlümü çalan yardan
Ayrıldım, ayrıldım, ayrıldım oy

Çok ağladım Mecnun gibi çöllerde
Ferhat gibi şîrin yardan
Ayrıldım, ayrıldım, ayrıldım oy

rising star Seda Akçay, rising star Seda Akçay söylediği türkü, Seda Akçay değşne  benim gamlı yaslı gönlüme türküsü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder